Het is natuurlijk zeer vervelend als u een klacht heeft over onze dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via e-mail aan de afdeling Klantenservice door te geven. Dit kan per e-mail, reguliere post en/of telefonisch. Onze medewerkers van de afdeling Klantenservice zullen de klacht bekijken en hun uiterste best doen om naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Onze bedrijfs- en contactgegevens voor het indienen van een klacht:

Bracestore Nederland B.V.

T.a.v. Afdeling Klantenservice

Lizzy Ansinghstraat 163

1072 RG  Amsterdam (NL)

Telefoon: 085 4000 595

E-mail: info@bracestore.nl

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging per e-mail. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Bracestore Nederland b.v. bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).