Advies en hulp bij kiezen

Wij geven graag goed advies zodat u de beste keuze kan maken. U kunt ons op verschillende manieren bereiken voor een gratis deskundig advies, via telefoon, Whatsapp en email.

Klantenservice: 085 4000 595

E-mail: info@bracestore.nl

Whatsapp: +316 4061 2988

 

Bestelling plaatsen

Bestellen bij Bracestore.nl is eenvoudig en kost weinig tijd. Ons bestelproces bestaat uit een paar simpele stappen, het aanmaken van een uitgebreid account met wachtwoorden is bij ons niet nodig. Let u wel op het selecteren van het juiste product en de juiste maat.

 

Uw bestelling wijzigen of annuleren

Wijzigen of annuleren van uw bestelling? Dat is geen probleem bij Bracestore.nl. Neem hiervoor contact op met onze Klantenservice via Whatsapp, telefoon of email.

 

Betaling

Afrekenen kan bij ons op verschillende manieren; in Nederland via een overboeking (vooruitbetaling), credit card (achterafbetaling) en iDeal. Het is ook mogelijk om te betalen door middel van Bancontact, ING Homepay en de KBC/CBC optie. Al deze manieren van afrekenen zijn veilig en gratis bij Bracestore.nl.

Een overboeking (vooruitbetalen) houdt in, dat u na het invoeren van een bestelling zelf het openstaande orderbedrag op de bankrekening van Bracestore.nl overmaakt. Vermeld bij het handmatig overmaken altijd het ordernummer. Onze rekeninginformatie is:

Bracestore Nederland B.V.

IBAN: NL47 INGB 0007 8825 58

BIC: INGBNL2A

Vooruitbetaling (overboeking) is niet de snelste manier van betaling. Houd daarom rekening met maximaal drie werkdagen overboektijd door de banken. Zodra wij uw betaling ontvangen hebben, ontvangt u direct een e-mail met een ontvangstbevestiging en versturen wij uw bestelling nog dezelfde dag.